پرداخت تسهيلات ۱۰۰ ميليوني به حقوق‌بگيران بر اساس اعتبارسنجي

تاریخ انتشار : 1400/11/05

مديرعامل بانک تجارت از اعطاي تسهيلات مرابحه در قالب کارت اعتباري تا سقف يک ميليارد ريال بر اساس اعتبارسنجي و بدون ضامن براي تمامي حقوق‌بگيران از اين بانک خبر داد.

به گزارش ايبِنا به نقل از روابط عمومي بانک تجارت، اخلاقي فيض آثار  با اشاره به تاکيد وزير امور اقتصادي و دارايي مبني بر حمايت از قشر حقوق بگير جامعه و برنامه اين بانک براي حمايت حداکثري از اين قشر زحمت کش گفت: بانک تجارت همواره در تلاش است تا با برنامه ريزي براي مشتريان خرد خود از آنها حمايت کرده و با طراحي خدمات مختص اين مشتريان به افزايش توان خريد آنها کمک کند.

وي افزود: در طرح اعطاي تسهيلات در قالب کارت اعتباري افرادي که در وزارتخانه ها، سازمانهاي دولتي و شرکتهاي دولتي و شرکتهاي معتبر بخش خصوصي شاغل هستند و حساب واريز حقوق آنها نزد بانک تجارت است با انعقاد قرارداد لازم الاجرا و بدون ضامن مي توانند از بانک تجارت تسهيلات دريافت کنند.

مديرعامل بانک تجارت با اشاره به انجام عمليات اعتبارسنجي براي متقاضيان افزود: بر اساس اعتبارسنجي که از سوي شعب اين بانک انجام مي‌شود، حقوق بگيران از بانک تجارت مي توانند تا سقف يک ميليارد ريال از تسهيلات کارت اعتباري بهره‌مند شوند.