بانک رفاه کارگران برترين بانک ايران شد

تاریخ انتشار : 1402/11/03

بانک رفاه کارگران بر اساس رتبه‌بندي معتبر سازمان مديريت صنعتي ايران، رتبه نخست را در بين بانک‌ها و موسسات اعتباري در شاخص بهره‌وري کل عوامل (TFP) از آن خود کرد.

به گزارش ايلنا به نقل از روابط عمومي بانک رفاه کارگران، بر اساس نتايج بيست‌وششمين رتبه‌بندي 500 شرکت بزرگ کشور در سال 1402(رتبه‌بندي IMI-100)، بانک رفاه کارگران موفق شد بر اساس عملکرد مالي سال 1401، در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباري کشور در شاخص فوق، رتبه اول را به خود اختصاص دهد. 

 

بر اساس اين گزارش، بانک رفاه کارگران همچنين در اين رتبه‌بندي موفق به کسب رتبه دوم در شاخص فروش در بين بانک ها و موسسات اعتباري و رتبه دهم در بين 500 شرکت برتر کشور شد تا مسير افتخارآفريني خود در سال‌هاي اخير را تداوم بخشد.  

کسب اين افتخارات ناشي از افزايش توانمندي‌ها و قابليت‌هاي تخصصي اين بانک در حوزه‌هاي مختلف و گسترش حمايت‌هاي مربوطه از توليد ملي و اشتغالزايي، حاصل شد.

بدون شک اين ارتقاء جايگاه به واسطه تلاش، تعهد و کوشش مديران و تمامي کارکنان بانک رفاه کارگران به دست آمده که ضمن حرکت در مسير نوآوري و تکميل سبد خدمات و محصولات روزآمد، مشتري‌مداري و مشتري‌محوري را در راس اقدامات اجرايي خود قرار داده است.  

شايان ذکر است، سازمان مديريت صنعتي هرساله 500 شرکت برتر کشور (رتبه‌بندي IMI-100) را در شاخص‌هاي مختلف رتبه‌بندي و نسبت به معرفي و تقدير از اين شرکت‌ها در قالب همايش شرکت‌هاي برتر ايران، اقدام مي‌کند که اين مهم در سال جاري نيز در روز دوشنبه 2 بهمن ماه با حضور دکتر سيد احسان خاندوزي وزير امور اقتصادي و دارايي، دکتر عباس علي‌آبادي وزير صنعت، معدن و تجارت، دکتر اسماعيل للـه‌گاني مديرعامل بانک رفاه کارگران و جمعي از مسئولان لشکري و کشوري، صاحبان و مديران بنگاه‌هاي اقتصادي، کارآفرينان برتر، اساتيد دانشگاهي و... در محل مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد.