کسب چهار نشان توسط بانک پاسارگاد در اجلاس طرح انتخاب ملي

تاریخ انتشار : 1402/02/24

بانک پاسارگاد در اجلاس طرح انتخاب ملي موفق به کسب موفقيت در 4 حوزه: برترين انتخاب ملي صنعت بانکداري، استاندارد و جايزه بين‌المللي بالاترين سطح سودآوري و امنيت در ارائه خدمات بانکي، برترين و تأثيرگذارترين روابط‌عمومي در معرفي خدمات بانکي و انتخاب نخست مشتريان در صنعت بانکداري گرديد.

به گزارش ايلنا، در بزرگترين اجلاس استراتژي‌هاي توسعه خدمات، توليدات و صادرات برترين شرکت‌هاي ايران باعنوان اجلاس طرح انتخاب ملي که با حضور شخصيت‌ها و مقامات کشوري و مديران سازمان‌هاي برگزيده در روز شنبه مورخ 23ارديبهشت‌ماه1402 در محل مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما برگزار شد، بانک پاسارگاد در چهار بخش موفق به کسب افتخار گرديد.
دبيرخانه توسعه صنايع ملي ايران با همکاري معاونت نهاد رياست‌جمهوري، وزارت راه و شهرسازي، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران در راستاي حمايت از مديران، سرمايه‌گذاران و مجموعه‌هاي خدماتي و توليدي فعال و متعهد، طرح انتخاب ملي را در قالب بزرگترين اجلاس توسعه استراتژي‌هاي خدمات، توليدات و صادرات برترين شرکت‌هاي ايران با رويکرد حمايت از توليد ملي، رفع موانع توليد و خدمات، تشويق مصرف‌کنندگان به استفاده از خدمات و محصولات ايراني، تعامل بيشتر فعالان بخش خصوصي با يکديگر و ايجاد ميز تخصصي عرضه و تقاضا ويژه مديران برگزار کرده است.
در اين رويداد پس از ارزيابي عملکرد سازمان‌ها بر اساس شاخص‌هاي تخصصي عملکرد و سوابق، سازمان‌هاي برتر معرفي و از ايشان تقدير به عمل آمد. بر اين اساس بانک پاسارگاد در چهار حوزه به‌عنوان برگزيده انتخاب و جوايز ذيل به اين بانک اهدا گرديد:
1. نشان برترين انتخاب ملي صنعت بانکداري، 
2. استاندارد و جايزه بين‌المللي (A+ -Security & Profitability in banking Awards 2023) بالاترين سطح سودآوري و امنيت در ارائه خدمات بانکي از سوي  اتحاديه اروپا،
3.  جايزه ملي برترين و تأثيرگذارترين روابط‌عمومي در معرفي خدمات بانکي،
4.  جايزه ملي انتخاب نخست مشتريان در صنعت بانکداري