همايش بزرگ تجاري و سرمايه‌گذاري ايران و قطر برگزار مي‌شود

تاریخ انتشار : 1401/12/14

مديرکل دفتر عربي و آفريقايي سازمان توسعه تجارت ايران از برگزاري همايش بزرگ تجاري و سرمايه‌گذاري ايران و قطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاري تسنيم، فرزاد پيلتن، مديرکل دفتر عربي و آفريقايي سازمان توسعه تجارت ايران گفت: همايش بزرگ تجاري و سرمايه‌گذاري ايران و قطر، با حضور 20 هلدينگ و شرکت بزرگ تجاري و سرمايه‌گذاري قطري و بيش از 200 شرکت ايراني، توسط بانک توسعه قطر، سفارت قطر در تهران و با همکاري سازمان توسعه تجارت ايران برگزار خواهد شد.

پيلتن افزود: در اين همايش علاوه بر معاون وزير تجارت و صنعت قطر و معاون وزير صمت ج.ا.ايران و رئيس کل سازمان توسعه تجارت ايران، قائم مقام وزير صمت ج.ا.ايران در امور بازرگاني و نايب رئيس اتاق بازرگاني ايران و دبيرکل اتاق بازرگاني قطر و جمعي ديگر از مقامات اقتصادي و تجاري دو کشور حضور خواهند يافت.

مديرکل دفتر عربي و‌ آفريقايي سازمان توسعه تجارت ايران ادامه داد: علاوه بر معرفي فرصت‌هاي توسعه همکاري‌هاي تجاري و سرمايه‌گذاري ميان دو کشور، مقرر است نمايندگان شرکت‌هاي خصوصي دو کشور در مذاکرات رو در رو در خصوص راهکارهاي توسعه اين همکاري‌ها مذاکره کنند.

گفتني است همايش تجاري و‌ سرمايه‌گذاري ايران و قطر طي روزهاي دوشنبه و سه‌شنبه 14 و 15 اسفندماه برگزار مي‌شود و حضور در اين همايش صرفا با هماهنگي و ثبت‌نام قبلي امکان‌پذير است.