تاریخ انتشار : 1405/03/31
جلسه «طرح هم افزا و مشارکت شرکت های دانش بنیان عضو کانون » با حضور حداکثری مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و نمایندگان شرکت های عضو کانون مورخ  1405/03/25 برگزار شد.
در این جلسه، جناب آقای دکتر فرج زاده، رئیس محترم شورای عالی کانون به  تشریح و تبیین طرح مربوطه پرداختند و خواستار مشارکت شرکت های عضو در این طرح در قالب تشکیل کارگروه مربوطه و ارسال درخواست های مکتوب از سوی شرکت های حائز شرایط به دبیرخانه کانون در این خصوص شدند. دکتر فرج زاده همچنین به بحث و تبادل نظر با شرکت های مدعو در خصوص چگونگی ضوابط اجرایی این طرح پرداختند.
براساس طرح هم افزا،  شرکت های دانش بنیان آورده مالی ممکن خود را در یکی از بانک های عامل سپرده گذاری کرده و براساس تفاهم نامه کانون با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری معادل رقم  توسط معاونت به حساب مربوطه واریز و سپس بانک عامل معادل دو برابر رقم مذکور را به شرکت ها جهت تجهیز، توسعه و تقویت زیرساخت های بنیادین تخصیص و  برابر مقررات(مجموعا 4 برابر آورده اولیه شرکت) پرداخت می نماید. 
علاقه مندان واجد شرایط لطفا درخواست کتبی خود را با ذکر مشخصات و درخواست رقم مالی موردنظر حداکثر تا 1405/04/06 به دبیرخانه کانون ارسال نمایند.