شايسته‌سالاري مبتني بر اصول، مبناي انتصاب مديران وزارت اقتصاد

تاریخ انتشار : 1400/08/16

تهران- ايرنا- وزارت امور اقتصادي و دارايي تاکيد کرد که روند انتخاب و انتصاب مديران در اين وزارت‌خانه بر مبناي شايسته‌سالاري و شفافيت مبتني بر اصول و ارزش‌هاي دولت سيزدهم بوده است.

به گزارش روزشنبه ايرنا، وزارت امور اقتصادي و دارايي با صدور اطلاعيه‌اي اعلام کرد: روند انتخاب و انتصاب مديران در اين وزارتخانه بر مبناي شايسته سالاري و شفافيت مبتني بر اصول و ارزش‌هاي دولت سيزدهم بوده و با خرد جمعي، مشارکت نخبگان و دريافت و بهره از پيشنهادات صاحبنظران اقتصادي و همچنين طرح و بررسي کارشناسانه در کميته انتصابات، انتخاب و انتصاب مديران اقتصادي کشور انجام مي‌شود و برخي حواشي، ابهامات و شبهات رسانه‌اي مطرح شده در اين خصوص از قبيل تاثير برخي چهره‌ها و افراد در روند انتصابات به هيچ وجه صحت ندارد.    

اين وزارت‌خانه در اطلاعيه خود نوشته است: تنها مرجع اطلاع‌ رساني اخبار وزارت امور اقتصادي و دارايي، مرکز روابط عمومي و اطلاع رساني اين وزارتخانه است و هرگونه اخباري مبني بر انتصاب مديران وزارت اقتصاد صرفا بر اساس آنچه در صفحه انتصابات سايت رسمي اين وزارتخانه منتشر مي‌شود، مورد تاييد است.  

در اين اطلاعيه تاکيد کرده است که اصول حرفه‌اي نشر خبر ايجاب مي‌کند رسانه‌ها پيش از انتشار هر خبري براي ممانعت از تشويش اذهان عمومي، صحت اطلاعات خود را از مبادي مذکور مورد بررسي قرار دهند. بديهي است وزارت امور اقتصادي و دارايي حق پيگيري حقوقي و قضايي خود را در موارد نشر اکاذيب محفوظ مي داند.