ابلاغ دستور ترخيص نيروهاي جذب شده مناطق آزاد در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار : 1400/05/11

سرپرست معاونت توسعه مديريت دبيرخانه شوراي عالي مناطق آزاد طي نامه‌اي دستور مشاور رئيس‌جمهور مبني بر ترخيص نيروهاي جذب شده در مناطق آزاد طي سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري تسنيم، متن نامه ميثم رفيع پرهيزکار خطاب به مديران عامل مناطق آزاد کيش، ارس، قشم، چابهار، ماکو، انزلي و سرپرست اروند به شرح زير است؛

«با عنايت به بند الف تبصره 8 بودجه ابلاغي سال 1400 در خصوص ممنوعيت هرگونه جذب، بکارگيري و جابجايي نيروي انساني جديد در مناطق و با توجه به دستورات مشاور رئيس‌جمهور و دبير شورايعالي مناطق آزاد در خصوص رعايت دقيق آن، مقتضي است دستور فرماييد اکيدا از جذب هرگونه نيروي انساني جديد و همچنين عزل و نصب افراد در پست‌هاي مديريتي تا زمان استقرار دولت جديد خودداري شود.

همچنين مقتضي است در صورت جذب نيروي جديد طي سال جاري موکدا نسبت به ترخيص افرد جذب شده طي يک هفته اقدام و نتيجه به اين دبيرخانه اعلام شود.

بديهي است مسئوليت هرگونه تخطي از ضوابط ابلاغي بر عهده مديران عامل بوده و مراتب در مجامع سازمان‌هاي موردنظر قرار خواهد گرفت.»

به گزارش تسنيم، طي ماه‌هاي سپري شده از سال 1400 در اکثر مناطق آزاد کشور نيروهايي جذب شده که شايد بارزترين آن تغيير و تحولات در شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کيش بود. اواسط خردادماه امسال مديرعامل منطقه آزاد کيش طي حکمي عبدالنبي شرفي عضو شوراي شهر کيش را به‌عنوان سرپرت شرکت عمران منصوب کرد.

با توجه به ابلاغ دستور مشاور رئيس‌جمهور بايد ديد آيا مديرعامل منطقه آزاد کيش شرفي را ترخيص مي‌کند يا خير؟

مناطق