ارائه تسهيلات کم بهره به شرکت‌هاي دانش‌بنيان آسيب‌ديده از کرونا

تاریخ انتشار : 1400/01/08

تهران-ايرنا- علي وحدت رئيس صندوق نوآوري و شکوفايي رياست جمهوري گفت: بيش از ۳/۲ هزار ميليارد ريال تسهيلات ۹ درصد به شرکت‌هاي دانش‌بنيان و فناور آسيب‌ديده از کرونا اعطا شد.

به گزارش ايرنابه نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، علي وحدت افزود: صندوق در مجموع به ۴۸۴ شرکت آسيب‌ديده اعم از دانش‌بنيان، فناور، خلاق و شتابدهنده مبلغ سه هزار و ۲۱۰ ميليارد ريال تسهيلات با نرخ ۹ درصد با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه اعطا کرد.

به گزارش ايرنا،رهبر معظم انقلاب در پيام نوروزي خود تاکيد داشتند که «شعار انقلابي جهش توليد امسال بايد با حمايت همه‌جانبه و رفع موانع کاملاً محقق شود»، لذا ما در صندوق نوآوري با تقويت روند گذشته سعي در تحقق شعار امسال داريم.

وي گفت: اميدواريم با حمايت مجلس بتوانيم ضمن پشتيباني‌ بيشتر از شرکت‌هاي دانش‌بنيان و فناور و مانع‌زدايي‌ از مسير فعاليت آن‌ها، به تحقق شعار امسال کمک کنيم.

وحدت با اشاره به پيام نوروزي رئيس جمهوري، افزود: شرکت‌هاي دانش‌بنيان به ويژه در توليد تجهيزات پزشکي، دارو و واکسن خوش‌ درخشيدند و مايه سربلندي ملت ايران شدند، لذا با قاطعيت و با صداي رسا اعلام مي‌کنيم هيچ نياز فناورانه‎‌اي در کشور وجود ندارد که ما نتوانيم از طريق شرکت‌هاي دانش بنيان آن را حل کنيم.