ماليات فعالان اقتصادي تقسيط مي‌‌شود

تاریخ انتشار : 1397/09/07

مديرکل امور مالياتي استان اصفهان تصريح کرد: امکان پرداخت ماليات صنعت‌گران، توليدکنندگان و کارآفرينان در اقساط بلندمدت وجود دارد.

به گزارش ايلنا از شادا، مهدلو، مدير کل امور مالياتي اصفهان با بيان اينکه تعامل با فعالان اقتصادي و رفع مشکلات آنان از اولويت‌‌هاي اداره کل امور مالياتي استان است، اظهار داشت: بخشودگي جرايم و تقسيط براي فعالان اقتصادي در دستور کار قرار دارد.

مهدلو با بيان اينکه انضباط مالي بايد در کشور رعايت شود، افزود: واريز ماليات برارزش افزوده به حساب دهياري‌ها و شهرداري‌هاي شهرستان شهرضا نمونه بارزي از توسعه و آباداني شهري از طريق پرداخت ماليات است.

وي با تأکيد بر اين‌که رضايت موديان از دستگاه مالياتي مهمترين سرمايه نظام مالياتي است، خاطرنشان کرد: حفظ شأن و کرامت موديان مقدم بر هر امري است و تلاش داريم با اجراي قوانين و عدالت مالياتي، فرهنگ مالياتي را ارتقا بخشيم.

مهدلوخاطرنشان کرد: فعالان صنعتي که بر اساس احکام قضايي ممنوع الخروج شده‌اند مي‌توانند با تقسيط بدهي، امکان خروج از کشور را پيدا کنند.

وي با تأکيد بر ضروت شفاف‌سازي فعاليت دلالان، افزود: اعلام نشدن گردش مالي در واحدهاي صنعتي و توليدي و يا مراجعه به دلال‌ها، که صدور فاکتورهاي قانوني را با مشکل مواجه مي‌کند، در نهايت به زيان کارآفرينان و سرمايه‌گذاران است.