معاون صنايع کوچک: نزديک شدن توانمندي‌هاي کانون مشاوران به شهرک هاي صنعتي در حل مشکلات شان موثر خواهد بود

تاریخ انتشار : 1402/04/21

مهندس لاهوتي معاون صنايع کوچک سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران در ديدار با رييس شورا و دبيرکل کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي بر نزديک شدن پتانسيل هاي اين کانون به شهرک هاي صنعتي تاکيد کرد.

 

به گزارش روابط عمومي کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي مهندس لاهوتي معاون صنايع کوچک بره نزديک شدن توانمنديهاي کانون مشاوران به شهرک هاي صنعتي در راستاي حل مشکلات شان تاکيد کرد.

مهندس لاهوتي ضمن تشکر از برگزاري اين نشست در محل سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران گفت : کانون مشاوران دراي تجربه بيش از يک دهه در حوزه بانکي بوده و مي تواند با استفاده از تجارب اين کانون براي حل مشکلات شرکت هاي مستقر در شهرک هاي صنعتي کشور کمک خوبي نمايد.

 

وي در ادامه گفت : براي تامل نزديک و براي استفاده از ظرفيت هاي موجود در اين کانون اين معاونت امادگي براي امضا تفاهم نامه همکاري در راستاي رسيدن به  اهداف مشترک و حل مشکلات شرکت هاي زير مجموعه اين سازمان را دارد .

در ابتداي اين جلسه مهندس فرج زاده ضمن تشکر از ميزباني اين جلسه گفت : شرکتهاي زير مجموعه اين کانون سالهاست با اين سازمان در ارتباط هستند ، اين همکاري في مابين مي تواند بر نظارت دقيق و ارايه گزارشات مرتبط نقش تاثير گذاري داشته باشد .

رييس شوراي کانون مشاوران اعتباري و بانکي اظهار داشت : اين کانون نزديک به 200 شرکت در حوزه ها و گرايش ها مختلف تجربه 15 ساله دارذد که اين تجارب را مي توانيم در اختيار اين معاونت قرار بدهيم تا با هم افزايي بالا بتوانيم در حل مشکلات شرکت هاي مستقر در شهرک هاي صنعتي را حل نماييم.

ادامه اين نشست مهندس اسدي دبيرکل کانون گفت : کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي امادگي کامل خود را در خصوص اموزش هاي تخصصي در حوزه هاي مختلف دارد .

وي در ادامه به هم افزايي تجارب اين دو نهاد تاکيد کرد و اظهار داشت : اين کانون امادگي دارد که شرکت هايي که از طرف سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران به کانون معرفي مي شوند در اولويت بررسي جهت عضويت در کانون در دستور ويژه قراربدهند تا مجوز انها زودتر صادر شود.

گفتني است کانون مشاوران اعتباري و سرمايه گذاري بانکي   موسسه غير تجاري ، غير انتفاعي ، غير دولتي داراي شخصيت حقوقي و استقلال مالي است که به استناد ماده 5 قانون تسهيل اعطاي تسهيلات بانکي و کاهش هزينه هاي طرح و تسريع در اجراي توليد و افزايش منابع مالي و کار آئي بانکها مصوب 1386 مجلس شوراي اسلامي و به منظور تحقق بخشيدن به  اهداف و انجام وظايف مقرر در اين اساسنامه از تاريخ 1386/11/24 تشکيل شده است.