سومين نشست کارگروه بخش بين الملل کانون

تاریخ انتشار : 1402/04/06

در سومين نشست بحث و تبادل‌نظر پيرامون نحوه فعال کردن بخش بين‌الملل کانون مشاوران ضمن تاکيد بر ضرورت ايجاد فعاليت بخش بين‌الملل در کانون، راه‌هاي همکاري کانون با شرکت‌هاي عضو داراي سابقه کار بين‌المللي به اين منظور بررسي شد و همکاران به منظور همکاري در هر بخش انتخاب گرديدند.

در اين جلسه با حضور آقاي مهندس فرجزاده رئيس شوراي عالي و آقاي دکتر قاسمي و سرکار خانم ورشوساز، مشاوران ارشد بينالملل از پژوهشکده امور اقتصادي وزارت امور اقتصادي و جناب آقاي اسدي، دبيرکل کانون و جمعي از شرکت‌هاي عضو کانون با سابقه فعاليت در پروژه‌هاي بين‌المللي برگزار شد، حاضران از تجارب شرکت‌هايشان در بخش بين‌الملل و همچنين پيشبرد پروژههايشان در کشورهاي ديگر توضيحاتي ارائه کردند و تجارب خود را در اختيار ديگر اعضا قرار دادند.

در ابتدا، آقاي مهندس فرج‌زاده رئيس شوراي عالي کانون،  اهداف بخش بينالملل را شرکت در نمايشگاههاي بينالمللي در کشورهاي ديگر و اتاقهاي بازرگاني، برگزاري جلسات آنلاين، برگزاري دوره‌هاي آموزشي مربوط به آن حوزه، تشکيل کارگروهها و تقسيم کار بين آنان و ايجاد کانال ارتباطي با دولت اعلام کرد. در ادامه آقاي مهندس ميرزاخانيان به عنوان رئيس کارگروه بخش بينالملل انتخاب گرديدند و بنا به همکاري ايشان با آقايان مهندس شريف، مهندس صحافزاده، مهندس مرواري، مهندس داوريفر، مهندس طاهريان و سرکار خانم مهندس فراهاني و ارائه نتايج  اين همکاري با کارگروه بينالملل گرديد.

شايان ذکر است در اين جلسه مديرعاملان و نمايندگاني از شرکت‌هاي مشاور پولاد، بنياد صنعتي ايران، خدمات مهندسي برق مشانير، قدس نيرو، خدمات مشاور خردپيروز، پادوسپان صنعت، سپينود شرق، سنجش امکان طرح، ناموران پژوهش و توسعه حضور داشتند.