مجمع عمومي عملکرد سال 1401 و برنامه سال 1402 کانون را تصويب کرد

تاریخ انتشار : 1402/04/03

مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده دوره منتهي به 30 آذر سال 1401کانون، ساعت 15 روز چهارشنبه31 خرداد ماه در سالن جلسات اتاق بازرگاني ايران با حضور جمع کثيري از مديران و اعضاي هيات‌مديره شرکت هاي عضو کانون برگزار شد.

در ابتداي اين نشست، آقاي مهندس اسدي، دبيرکل کانون ضمن اشاره به خلاصه‌اي از سوابق حرفه‌اي خويش بخشي از اهداف دبيرخانه در سال مالي جديد را تشريح نمود. پس از به حدنصاب قانوني رسيدن تعداد اعضا و تعيين هيأت‌رييسه، آقاي دکتر اسماعيل صابري، نايب‌رييس اول شوراي عالي که رياست مجمع را برعهده داشت، گزارشي از عملکرد کانون در سال1401 و دستاوردهاي اين دوره از فعاليت شوراي‌عالي را به اطلاع حاضران رسانيد و سپس بازرس قانوني و خزانه‌دار وقت شورا گزارش مالي دوره را ارائه دادند و پس از آن کليات برنامه سال مالي جديد و بودجه پيشنهادي مربوط توسط مهندس علوي، خزانه‌دار شوراي عالي به آگاهي حاضران رسيد. علاوه بر اين برنامه هاي آينده سال 1402 توسط آقاي مهندس فرج‌زاده، رئيس شوراي عالي به استحضار حضار رسيد و با اکثريت آراء تاييد گرديد و و بودجه پيشنهادي نيز توانست اکثريت آرا را به دست آورد.

اعضاي حاضر در نشست پس از استماع گزارش هاي ياد شده ، ترازنامه و صورت هاي مالي دوره منتهي 1401/03/31را با اکثريت آرا تصويب کردند.

مجمع عمومي عادي همچنين مؤسسه حسابرسي فريوران راهبرد را از ميان 3 شرکت حسابرسي کانديدا، به عنوان بازرس قانوني اصلي و موسسه حسابرسي آرشين حساب را به عنوان بازرس قانوني علي البدل کانون انتخاب کرد.

همچنين روزنامه دنياي اقتصاد با اکثريت آرا به عنوان روزنامه منتخب کانون جهت نشر آگهي ها برگزيده شد.