اتصال صد درصدي ۱۰ دستگاه به درگاه ملي مجوزها

تاریخ انتشار : 1401/10/04

با گذشت ۱۰ ماه از الزام دستگاه‌ها به صدور مجوز‌ها از طريق درگاه ملي مجوزها، ۱۰ دستگاه به صورت ۱۰۰ درصدي به اين درگاه متصل شدند.

به گزارش ايبِنا، بررسي ميزان اتصال مجوز‌هاي دستگاه‌ها به درگاه ملي مجوز‌ها تا ۲۵ آذر ماه سال جاري نشان مي‌دهد از مجموع ۴ هزار و ۴۱۲ مجوز دستگاهي، ۳ هزار و ۷۲ مجوز به درگاه ملي مجوز‌ها متصل نشده است؛ ۱۰ دستگاه به صورت ۱۰۰ درصدي متصل و ۷ دستگاه کاملا قطع هستند.

 

سازمان انرژي اتمي ايران، سازمان نظام مهندسي کشاورزي، وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، وزارت نيرو، سازمان صدا و سيما، سازمان حفاظت محيط زيست، وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، وزارت نفت، صندوق نوآوري و شکوفايي و وزارت آموزش و پرورش به صورت ۱۰۰ درصد مجوز‌هاي خود را به درگاه ملي مجوز‌ها آورده و بيشترين درصد اتصال مجوز‌ها به اين درگاه را داشته اند.

 

اما کانون وکلاي دادگستري، سازمان نظام مهندسي ساختمان، سازمان برنامه و بودجه، وزارت کشور، شهرداري ها، قوه قضائيه و دبيرخانه هيات عالي نظارت بر سازمان‌هاي صنفي کشور هنوز هيچ يک از مجوز‌ها را به درگاه ملي مجوز‌ها متصل نکرده اند.

 

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي و وزارت امور اقتصادي و دارايي بيش از ۹۶ درصد مجوز‌هاي خود را به اين درگاه آورده‌اند، وزارت ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي ۹۱ درصد و وزارت راه و شهرسازي ۸۴ درصد اتصال به درگاه ملي مجوز‌ها داشته است.