ضرورت برگزاري دوره هاي آموزش عارضه‌يابي / تشکيل کارگروه ويژه تدوين شرح خدمات عارضه يابي

تاریخ انتشار : 1401/09/05

جلسه  بررسي راههاي تقويت رسته عارضه يابي در تاريخ 1 آذر با حضور نمايندگان شرکت‌هاي درخواست کننده و آقايان فرج زاده و فرکاريان اعضاي شوراي عالي کانون و تقوي‌نژاد و آرين‌خواه مديران امور رتبه بندي و برنامه ريزي کانون به صورت حضوري و آنلاين برگزار شد.

 

در ابتداي جلسه، آقاي فرج‌زاده عضو شوراي عالي با اشاره به تاريخچه عارضه‌يابي در وزارت صمت و کانون مشاوران اعتباري، خواستار توجه جدي اعضا به اين رسته و عضويت علاقه‌مندان و توانمندان در اين عرصه شد. وي در ادامه از حاضران خواست تا ديدگاه خود را در اين مورد بيان کنند.

آقاي فرکاريان عضو ديگر شوراي عالي نيز در ادامه به پرسش هاي افراد شرکت‌کنندگان در نشست درخصوص رسته عارضه‌يابي پاسخ داد .

در جمع بندي اين جلسه مقرر شد اعضاي شرکت‌کننده شرح خدمات خود را درباره رسته عارضه‌يابي مکتوب کرده و به دبيرخانه ارسال نمايند تا پس از جمع‌بندي به سمع و نظر  اعضاي شوراي عالي برسد.

گفتني است پس از دريافت نظرها، کارگروهي با مطالعه مستندات صورت گرفته در دوره هاي قبل،  به تهيه و تدوين شرح خدمات، تعيين ميزان حق‌الزحمه خدمات عارضه يابي و ارائه آن جهت تصويب به شوراي عالي، خواهد پرداخت.  

در اين جلسه همچنين برگزاري کلاس‌هاي آموزشي در زمينه عارضه‌يابي ، به عنوان يک ضرورت مورد تأکيد قرار گرفت و در اين خصوص از تمام اعضاي کانون به ويژه حاضران در جلسه درخواست شد تا ظرفيت‌هاي آموزشي شرکت خود را به صورت کتبي اعلام کنند.

در اين جلسه مديران عامل شرکت هاي درخواست کننده آقايان، الماسي از شرکت الماس پي‌کارا، خوشنويس انصاري از شرکت ستاره صنعت‌پردازان، کويلي از شرکت پيشگامان کيفيت سامانه، مقدم از شرکت مشانير و کارشناسان،  آقايان محمدي از شرکت شهاب نيروي کرمان،آزادي از شرکت سان اوج پويان اسپادانا،اردشيري از شرکت فهامه، آقامحمدي از شرکت نظم پويان صنعت نوين، شرفي از شرکت آويتک، زکي زاده از شرکت خردپيروز و خانم زهرا موسوي از شرکت راه اندازي توسعه کسب و کار اردبيل حضور داشتند.