کارگشايي معرفي صنايع اشباع در تهيه گزارش هاي امکان سنجي

تاریخ انتشار : 1401/06/14

در چهاردهمين نشست هم انديشي با اعضا که روز شنبه 12 شهريور برگزارشد اعضاي حاضر ضمن استقبال از برقراري دسترسي مشاوران عضو به اطلاعات ظرفيت هاي فعلي توليد و پيش بيني ظرفيت هاي آتي که با همکاري اداره کل دفتر محيط کسب و کار وزارت صمت صورت گرفته، خواستار معرفي صنايع اشباع به منظور بهره برداري در تهيه گزارش هاي امکان سنجي شدند.

در اين نشست که با حضور مديران و کارشناسان شرکت هاي آرمان صنعت ايتوک، مهندسين مشاور آب و محيط خاورميانه، مهندسين مشاور آماتيس رابين، مهندسي تانا انرژي بين الملل، خدمات مالي بانک پاسارگاد، وريا طرح پارس و رويان پليمر آريا برگزار شد ابتدا دبيرکل کانون گزارش کاملي در زمينه اعمال برنامه هاي نظارتي و بازرسي کانون شد.

سپس مزدا دالوندي مسئول بخش نظارت و بازرسي جزئيات اجرايي بازرسي هاي مختلف و اسناد و مدارک مورد نياز اعضا جهت حصول نتيجه بازرسي را بيان کرد.

در اين نشست همچنين شکور آرين خواه مدير برنامه ريزي و توسعه فرهنگي کانون ضمن تشريح اهداف و نتايج برگزاري نشست هاي هم انديشي، عناوين مسائل و نيازهاي شناسايي و طبقه بندي شده مطروحه در نشست هاي قبلي را برشمرد و خواستار ارائه راهکارهاي مورد نظر اعضاي حاضر در هر زمينه تخصصي خود شد.

شرکت کنندگان در اين نشست نيز ضمن طرح مشکلات و پيشنهادهاي خود خواستار ارتباط کانون با کليه وزارتخانه ها، سازمانها و ارگانهايي شدند که معرفي نظام هاي اطلاعاتي آنها و در اختيار قرار گرفتن داده هاي مرتبط با حرفه مشاوره سرمايه گذاري از سوي آنها ، مي تواند در ارتقاء کيفي مطالعات و گزارش هاي مشاوران مؤثر واقع شود.   

در پايان نمايندگان شرکت هاي حاضر در هم انديشي از دبيرکل کانون خواستند تا تمهيدات جدي تري در پيشگيري از نرخ شکني برخي از اعضا انديشيده شود.